Jenising Artikel “ Deskriptif ”
Kelompok :
1. Andika Krismondo (02 / XI S 1)
2. Endah Setyaningrum (11 / XI S 1)
3. Rifqi Abdur Rosyad (24 / XI S 1)
KURIKULUM 2013Kelompok :
1. Andika Krismondo (02 / XI S 1)
2. Endah Setyaningrum (11 / XI S 1)
3. Rifqi Abdur Rosyad (24 / XI S 1)
Kurikulum 2013 ingkang asring dipunwastani
kurikulum berbasis karakter,kurikulum 2013 inggih menika kurikulum enggal
ingkang dikeluarke Kementrian Pendidikan lan Kebudayaan Republik Indonesia.
Kurikulum 2013 ngutamake pemahaman skill,lan pendidikan berkarakter. Siswa
kedah paham kaliyan materi,aktif ingproses diskusi lan presentasi uga gadhah
sopan santun lan sikap disiplin ingkang duwur.
Pendidikan dados barang ingkang fundamental
kangge gesangipun tiyang. Menawi pendidikanipun sae, tiyang iku mau saged dados
tiyang ingkang gadhah pola pikir lan sikap ingkang sae.pendidikan ingkang sae
awujud saking pola pikir lan sistem pendidikan ingkang uga sae. Pola lan sistem
pendidikan ingkang sae awujud kurikulum ingkang sae. Kurikulum ingkang enggal
yaiku kurikulum 2013 sampun diginaaken sekolahing Indonesia, ing penerapanipun
wonten kelebihan lan kekurangan Kurikulum 2013 mboten leres kalih Undang-Undang
nomor 20 tahun 2003 babagan. Sistem pendidikan nasional amargi pengembangan
kurikulum iku naming ing orientasi pragmatis. Lajeng kurikulum 2013 mboten
dilandasi evaluasi saking pelaksanaan Kurikulum Tingkat Satuan Pendidikan(KTSP)
2006 saengga ing pelaksanaanipun saged bingungake guru lan tiyang sanes ingkang
kalebet dunia pendidikan. Guru uga mboten kalebet langsung ing proses
pengembanganing kurikulum 2013. Pemerintah nganggep guru setunggal kalih guru
sanes gadhah kapasitas ingkang sami. Mboten naming hubungan orientasi proses
pembelajaran lan hasil ing kurikulum 2013. Keseimbangan iku angel dipun
pikanthuk amargi aturan Ujian Nasional(UN) taksih wonten. UN naming saged
biyantu orientasi pendidikan tergantung naming ing hasil ;an mboten ngatosaken
proses pembelajaran.babagan iki dampakipun mboten dianggep penting pelajaran
ingakang mboten tumut UN. Ananging kita sedaya mangertos bilih mata pelajaran
ingkang mboten tumut UN uga biyantu guna awujudake tujuan pendidikan ingkang
badhe dipun pikanthuk. Pemerintah integrasiaken muatan mata pelajaran Ilmu Pengetahuan Alam(IPA) uga Ilmu Pengetahuan
Sosial (IPS) ing mata pelajaran Bahasa Indonesia kangge tingkat dasar.
Kurikulum 2013 mboten naming gadhah kekurangan
ananging wonten kelebihanipun ananging angel pikanthuk kesimpulan babagan
kelebihanipun ing kurikulum 2013, bilih ing babagan ingkang dados kelebihanipun
kurikulum 2013 yaiku sedaya siswa kedah kreatif lan inovatif, sanesipun inggih
menika pengembangan karakter siswa ingkang sampun integrasikaen datheng sedaya
mata pelajaran. Ananging bilih kita mangertos babagan ingkang wonten lan tujuan
saking kurikulum 2013 iku ing dunia pendidikan ingkang berbasis pesantren.
Tuladhaipun Pesantren Persatuan Islam. Siswa kedah kreatif uga penekanan aspek
afektif kedah ditekankan saengga siswa iku mboten naming sae ing bidang
kognitif ananging babagan akhlak uga kedah daod penilaian ingkang mutlak. Kita
minangka pelajar kedah saged mlampahi sistem pendidikan kanthi tujuan ingkang
sae lan menopokemawon kurikulumipun bilih kita mlampahi kanthi sae uga
hasilipun uga sae.lan biyantu kangge generasi penerus.
Kurikulum 2013 inggih menik kurikulum sawise
Kurikulum Tingkat Satuan Pendidikan(KTSP), salahsatunggaling cara
pemerintah kangge bangun bangsa ingkang maju ing bidang pengetahuan lan akhlak.
Tujuanipun sae ananging kathah prekawis ingkang dereng siap kangge mlampahi
kurikulum 2013 wiwit guru,siswa lan tiyang ingkang kalebat ing dunia
pendidikan, babagan menika dadosaken kurikulum 2013 mboten maksimal lampahipun.
Pemerintah kedah evaluasi kurikulum 2013 lan mbenahi babagan menopokemawon
ingkang klentu. Supados saged dadosaken para siswa ingkang gadhah akhlak
ingkang luhur lan kapinteran ingkang sae.
Refrensi
febriawan47.blogspot.com/2013/10/kurikulum-2013.html?m=1
Pengumpulan (16-3-2016)
Tidak ada komentar:
Posting Komentar