Kamis, 17 Maret 2016

ARTIKEL " KURIKULUM 2013 NYENGKUYUNG SISWA SUPADOS LANGKUNG AKTIF "



Jenising Artikel “ Naratif ”

Kelompok :
1. Arvita Sari Yuliatino         (04 / XI S 1)
2. Istiqomah 'Ulya Salimi     (16 / XI S 1)
3. Sonya Niken Puspa        (26 / XI S 1)


KURIKULUM 2013 NYENGKUYUNG SISWA SUPADOS LANGKUNG AKTIF



            Kurikulum 2013 anggadhahi ancas kangge nyurung siswa supados langkung sae anggenipun observasi, nyaosaken pitakenan, nalar, sarta ngomunikasikaken (ngandharaken) wonten menapa ingkang sampun siswa pikantuk sasampunipun nampi materi evaluasi. Sasampunipun mlampah 1 semester, implementasi kurikulum 2013 saged dipun wujudaken kanthi nggayuh maksudipun menika. Umpaminipun siswa ing SDN 1 Unggulan mamuju, Sulawesi Barat ingkang saged langkung aktif.
            “Kanthi mlampahipun kurikulum 2013 menika siswa langkung aktif katimbang saking kawitanipun. Kurikulum 2013 kathah sanget manfaatipun. Kita nyengkuyung kurikulum 2013 selami wonten arah ingkang langkung sae kangge pendidikan wonten ing Indonesia, Kita dukung sedayanipun.” Ngendikanipun Pak Ferdi, guru kelas 5 SDN Unggulan mamuju Sulawesi Barat nalika dipun wawancara Tim Portal Kementrian Pendidikan dan Budaya ing gedung SDN 1 Unggulan mamuju.
            Piyambakipun ngraosaken wonten alangan ingkang dipunadhepi guru nalika mulang kurikulum 2013. Salah satunggaling rencana kurikulum 2013 inggih punika tematik. “Mbok menawi saya dangu guru ingkang dereng nate mulang ginaaken sistem evaluasi tematik badhe langkung gadhah kabiyasan sarta saged . . . ” panjelasanipun nalika dipunparingi pitakenan alangan kangge sebagian guru.
            Evaluasi tematik saged dipunsimpulaken satunggaling pendamelan evaluasi ingkang ginaaken integrasi materi sebagian mata pelajaran wonten 1 topik/tema kajian. Ananging, ngandaraken perkawis menika saged dipunatasi kaliyan kreativitas saben guru kangge ningkataken silabus.
            Nalika siswa kelas 4 SDN 1 Unggulan Mamuju ngandharaken, Kurikulum 2013 langkung sae katimbang kawitanipun. ” Upami guru sampun nuturaken sarta murid sampun mangertosi, enggal dipun tindakaken kegiyatan.” Tuturipun.
            Siswa ingkang mlebet 5 besar wonten ing kelas menika nyariyosaken kados pundi sistem pamulanganing sekolah punika. Sasampunipun proses kurikulum 2013, dheweke ngakeni saged mangertosi mangsudipun guru wonten ing kegiyatan pamulangan ugi nalika nindakaken percobaan. Kangge madosi wangsulan saking satunggalipun kadadosan. “Upami dereng dipun mangertosi, saged dipun cobi kemalih, dadosipun saged langkung  mangertosi.” Tuturipun siswa ingkang anggadhahi gegayuhan badhe dados dokter.
            Dheweke ugi remen kaliyan penggantosan cacahipun buku pelajaran. Sekedhikipun buku pelajaran ingkang diginakaken wonten ing kurikulum 2013 di raosaken saged nggampilaken siswa. “Samenika naming wonten 4 buku, langkung sekedhik anggenipun sinau nalika badhe Ulangan Semester. Katimbang ingkang riyin, kathah sanget.” Tuturipun siswa.
            Kanthi samenika Kurikulum 2013 langkung sae upami dipun terusaken supados siswa siswa wonten ing Indonesia langkung maju, boten kalah kaliyan Negara sanes, amargi sisten pamulangan wonten ing kurikulum 2013 ngginakanen cara ingkang mandiri lan kreatif.
Sumber :

Pengumpulan : (18-3-2016)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar